L’Ajuntament fa front comú amb els municipis veïns per demanar noves millores a la línia 618 de bus interurbà
En una reunió mantinguda aquest dimarts amb les parts, la direcció General de Transports i Mobilitat s’ha compromès a exigir a Sagalés, empresa que gestiona el servei, la millora del manteniment dels vehicles i a estudiar l’ampliació de la freqüència i la revisió d'horaris
Els Ajuntaments de Calella, Pineda de Mar i Sant Pol de Mar s’han reunit aquest dimarts amb la Direcció General de Transports i Mobilitat per traslladar les reclamacions dels seus ciutadans en relació amb la línia d’autobús 618 que connecta aquests municipis amb Barcelona. Hi han assistit el regidor de mobilitat de Calella, Soufian Laroussi, l’alcaldessa de Pineda de Mar, Sílvia Biosca i l’alcalde de Sant Pol, Albert Zanca, així com dos representants de la plataforma d’usuaris afectats.
Durant la trobada, la Direcció General de Transports i Mobilitat s’ha compromès a exigir a Sagalés, empresa gestora del servei, la revisió i aplicació de millores de manteniment en la flota de vehicles. Precisament, aquesta ha estat una de les demandes que els tres municipis han portat fins aquest organisme del Departament de Territori de la Generalitat. També s'ha reclamat més freqüència d’autobusos entre setmana per a donar una millor resposta a l’actual demanda i ajustar els horaris de sortida al matí per garantir que les persones que estudien o treballen a Barcelona hi arribin amb més comoditat. En aquest sentit, des de la Direcció General de Transports i Mobilitat han explicat que valoraran les peticions i oferiran una resposta.
Precisament, fa unes setmanes que l’alcalde de Calella, Marc Buch, juntament amb els alcaldes de Pineda de Mar i Sant Pol de Mar ja van fer arribar una carta al Departament de Territori demanant que es prenguessin noves mesures de millora en la línia d’autobús interurbà 618.
La línia 618 va passar el mes de març de 10 a 14 viatges diaris
El passat mes de març, l’Ajuntament ja va aconseguir unes primeres millores pel que fa a aquesta línia que connecta Calella i altres municipis de l’Alt Maresme amb Barcelona. Aleshores es va aconseguir incrementar la freqüència de 10 a 14 viatges d’anada i tornada diaris, el que representa un augment del 40%. La millora va arribar després de diverses reclamacions fetes, entre d'altres, pel consistori calellenc.