La seu electrònica de l’Ajuntament canvia per ser més fàcil, intuïtiva i accessible
El nou sistema s’implantarà el 24 de setembre i implicarà que les OAC estiguin tancades de 9h a 10h del matí del mateix dia
L’Ajuntament posarà en marxa, a partir del pròxim 24 de setembre un nou gestor d’expedients electrònics amb l’objectiu de modernitzar la tramitació administrativa, agilitzar els processos interns i millorar l’atenció a la ciutadania. Aquest canvi implicarà la renovació completa de la plataforma de tramitació electrònica i de cara al ciutadà comportarà una nova seu electrònica, molt més accessible i intuïtiva.
El canvi de sistema suposarà una millora en la interfície d’usuari, que passarà a ser més fàcil de navegar i plenament adaptada a dispositius mòbils. A més, la nova seu electrònica estarà optimitzada per a persones amb diversitat visual o auditiva, garantint així una administració més inclusiva i accessible per a tothom.
Talls puntuals en el servei
Per poder fer aquest canvi, el dimarts 24 de setembre, de 9 a 10 del matí, les Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) estaran tancades. Un cop desplegat el nou sistema, es preveu que durant els dies posteriors hi pugui haver petites afectacions puntuals mentre es porten a terme tasques d’optimització i ajustament de processos.
Beneficis per a la ciutadania
Amb aquest canvi es fa un pas endavant cap a una administració més moderna, eficient i centrada en les persones. L’Ajuntament agraeix la comprensió de la ciutadania durant aquest període d’adaptació i recorda que aquest canvi s’ha pensat per continuar millorant els serveis públics amb eines més eficients, accessibles i pròximes.