La marca Dior publica la campanya publicitària que té com a protagonistes Natalie Portman i la platja calellenca de la Roca Grossa

Dijous, 28 de març de 2024 a les 19:00

Per assolir el ressò mediàtic resultant de l’anunci de la marca francesa de moda i cosmètica, Calella hauria d’invertir uns 60.000 euros en publicitat

The Essence of Miss Dior és el nom de la campanya promocional, rodada a Calella, de la marca francesa de la qual Natalie Portman n’és l’ambaixadora. La Roca Grossa es va convertir, altre cop, en un plató on va tenir lloc l’enregistrament de la nova promoció de Dior sota els lemes “valenta, lliure, en constant evolució i estimant més fort que mai”, en anglès. Portman ha afirmat en una entrevista dins la promoció que la seva part preferida de l’anunci va ser en la que estava a la platja de la Roca Grossa de Calella i s’endinsava en l’aigua, afirma que va ser alliberador. 

 

Gràcies a la tasca de promoció de ciutat de l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament mitjançant el Calella Film Office, s’ha posicionat Calella com a una ciutat-plató, aconseguint un impacte positiu i un reconeixement mediàtic de la marca de ciutat. Tant és així, que la notícia sobre l’anunci de Dior gravat des de Calella ha aportat una promoció orgànica de la destinació derivada de la cobertura dels mitjans de comunicació, que si s’hagués volgut fer una campanya de publicitat de Calella amb el mateix impacte s’estima que s’haurien d’haver invertit més de 60.000 €; segons el càlcul del valor publicitari equivalent.

 

L’actriu de Hollywood i guanyadora d’un Oscar és la cara més coneguda que ha passat per la ciutat-plató que gestiona el servei municipal Calella Film Office (CFO). Així mateix, altres marques conegudes i personalitats que han actuat en cinema o publicitat a Calella són Dani Rovira amb la pel·lícula “A 100 metros”, basada en la història de superació real de Ramon Arroyo, participant de l’Ironman Calella-Barcelona amb Esclerosi Múltiple, la campanya de Nadal de l’empresa Anna de Codorniu, algunes escenes de la sèrie “Com si fos ahir” de Tv3 i de la pel·lícula “Amics per sempre” de Román Parrado, una campanya de promoció turística de Turespaña, així com el programa Tabú del Canal 0 a Movistar, amb la participació de Lluís Homar.

 

 

El Calella Film-Office ha acollit nombrosos rodatges des de la seva creació l’any 2016 amb l’actor calellenc Juli Fàbregas com ambaixador de la iniciativa. Tot i això, Calella ja era llavors un municipi amb gran activitat de les arts escèniques i audiovisuals, que avui en dia es manté en el seu ADN i ha anat en augment. La nostra ciutat forma part del Cicle Gaudí de projecció de pel·lícules en català i del projecte de pel·lícules per a infants en català CineXic. A més, també acull cada any el Calella Film Festival, el Festimatge, el festival del dia internacional de la dansa, musicals solidaris d’entitats locals, el cicle teatral de l’Escena Calella i comptem amb la sala de cinema en actiu més antiga del país.

 

L’any passat, Calella va gestionar un total de 26 produccions i la localització més sol·licitada va ser la Roca Grossa, seguida del Far i altres espais del centre de la ciutat. Una altra de les produccions realitzades, que s’ha llançat fa poc, es tracta de la campanya de promoció turística de primavera del Consorci de Turisme del Maresme.

 

Enguany, el Calella Film Office ha gestionat set produccions; de les quals una és el vídeo-presentació de la cantant calellenca Aina Da Silva pel concurs Eufòria de 3Cat i una altra és una marca internacional que fins que no es publiqui la campanya promocional, no se’n podrà fer públic cap detall.

Darrera actualització: 28.03.2024 | 19:15