Llicència d'establiments fixos oberts al públic d'espectacles públics i activitats recreatives ordinà ries
És el procediment administratiu per concedir la llicència a establiments oberts al públic d’espectacles públics i activitats recreatives compreses a l’annex I del Decret 112/2010 pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives .
EXEMPLES: espectacles cinematogràfics, espectacles públics i activitats recreatives musicals amb un aforament superior a 150 persones (bar musical, discoteca, teatre, sala de ball, sala de festes, sala de concert, karaoke).
Cost de la tramitació
Per presentar la sol·licitud, és imprescindible realitzar el pagament així com adjuntar el justificant que demostri que s'ha efectuat correctament.
TRIODOS BANK* | ES04-1491-0001-2121-8163-7121 |
BANC SABADELL* | ES75-0081-0102-8400-0127-1235 |
BBVA* | ES96-0182-6035-4302-0150-0479 |
CAIXABANK: No es podran fer pagaments en efectiu a finestreta* |
ES04-2100-0022-1202-0039-0826 |
* Algunes entitats poden cobrar comissions per realitzar ingressos en efectiu
Documentació a aportar
Quan es dóna resposta:
La resolució es dicta i es notifica en un termini mà xim de sis mesos a comptar de la data de presentació de la sol·licitud. Si la resolució no es notifica en el termini indicat, la sol·licitud s’ha d’entendre desestimada i la persona sol·licitant podrà interposar el recurs administratiu o contenciós administratiu que sigui procedent.
El termini per resoldre quedarà suspès en els casos previstos a l’article 42.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurÃdic de les Administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Els establiments subjectes a Llicència Municipal d'establiments oberts al públic se sotmetran a un control inicial abans de l'inici de l'activitat.
Qui pot sol·licitar-ho:
El titular o el seu representant
Es pot sol·licitar durant tot l'any.
Cal aportar:
-
Documentació necessà ria
1. Certificació de compatibilitat amb el planejament urbanÃstic.
2. Projecte Bà sic amb la descripció de l’activitat i una memòria ambiental, signats per tècnic competent (3 exemplars).
3. Memòria de prevenció i protecció contra incendis, signada per tècnic competent.
4. Memòria de seguretat, pla d’autoprotecció, memòria de mobilitat o estudi d’avaluació de la mobilitat generada, estudi d’impacte acústic i dispositiu d’assistència sanità ria
5. Document acreditatiu de la designació, per part del titular, del tècnic responsable de l’execució del projecte i que expedirà el certificat acreditatiu de l’adequació de l’activitat i de les instal·lacions a la llicència atorgada.
6. Declaració de coincidència de la documentació presentada en suport electrònic i en suport paper.
7. Declaració de dades que, segons el sol·licitant, gaudeixin de confidencialitat, d'acord amb la legislació.
8. Declaració responsable on faci constar el compromÃs de contractació d’una d’assegurança de responsabilitat civil que cobreix el risc i de disponibilitat de la finca o local.
9. Justificant de pagament. -
Documentació addicional (a presentar, si escau)
a) Per aquelles activitats incloses als annexos de la Llei 3/2010 de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis i/o normativa que la modifiqui o desenvolupi, cal:
Informe favorable del Servei de Prevenció d’Incendis.
Acta de comprovació favorable emesa per una Entitat Col·laboradora de l’Administració en l’à mbit de la prevenció i seguretat en matèria d’incendi.
b) El Pla d’Autoprotecció, per aquelles activitats incloses al Catà leg d’activitats i centres obligats a adoptar mesures d’autoprotecció (Decret 82/2010).
c) En cas d’establiments alimentaris, cal presentar el full de declaració sanità ria.
d) En cas que el local disposi d’equip de climatització, cal indicar la situació de la unitat exterior als plà nols. Els aparells d’aire condicionat s’han de col·locar preferentment a la coberta retirats un mÃnim de 1,50 m de la lÃnia de façana. Les instal·lacions de climatització de potència inferior a 10 kW, sempre que la temperatura de flux d’aire que incideixi en obertures alienes no sigui perceptiblement diferent de l’entorn, la unitat exterior s’haurà d’instal·lar a una alçada superior a 2,2 m respecte de la rasant del carrer i sense que sobresurti del nivell de façana.
e) En cas que s’instal·li un rètol cal presentar la instà ncia especÃfica
Canals de tramitació:
-
Presencial
Per poder oferir un millor funcionament del nostre servei recomanem sol·licitar hora a l'enllaç de Cita prèvia.